Інформація про заклад
Загальні відомості
про обласну психолого-медико-педагогічну консультацію.
Статус Кіровоградської обласної ПМПК.
Кіровоградська обласна ПМПК є юридичною особою, має печатку зі своїм найменуванням, штамп, фірмові бланки.
Юридична адреса Кіровоградської обласної ПМПК: м. Кіровоград, вул. Преображенська, 2, кабінет 20, телефон: (0522) 32-11-47, електронна адреса: kopmpk@ukr.net, сайт http://kopmpk.edukit.kr.ua.
В.о завідувача консультації – Варакута Лариса Миколаївна.
Кадровий склад консультації.
У складі Кіровоградськоїобласної ПМПК працюють досвідчені фахівці, які мають багаторічний досвід роботи як в спеціальних загальноосвітніх школах (школах-інтернатах), так і в загальноосвітніх навчальних закладах, систематично працюють над підвищенням фахової майстерності, опрацьовують методичну літературу.
До складу входять:
завідувач;
лікар-психіатр (дитячий);
лікар-невролог (дитячий);
практичний психолог – фахівець з питань інтелектуального розвитку дитини;
практичний психолог – фахівець з питань девіантної поведінки;
учитель-логопед;
учитель-дефектолог (олігофренопедагог);
учитель-дефектолог (сурдопедагог);
головний бухгалтер.
Основні функції:
І. Діагностико-прогностична
ІІ. Інформаційно-аналітична
ІІІ. Організаційна
ІV. Консультативна
V. Методична
VІ. Просвітницька
Провідні завдання:
- виявлення, облік та психолого-педагогічне вивчення дітей віком до 18 років з вадами у психофізичному розвитку;
- оцінка потенційних можливостей розвитку дитини та визначення адекватних умов навчання та виховання;
- проведення індивідуальних навчально-корекційних занять;
- координація діяльності районних (міських) психолого-медико-педагогічних консультацій та шкільних психолого-медико-педагогічних комісій;
- підготовка пропозицій щодо розширення мережі закладів компенсуючого призначення;
- консультування батьків (осіб, що їх замінюють, педагогів, практичних психологів, соціальних педагогів, медичних працівників, інших зацікавлених осіб з питань навчання, виховання і соціальної та трудової реабілітації дітей з проблемами у психофізичному розвитку;
- ведення банку даних дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку;
- проведення роз’яснювальної роботи серед населення.
Напрямки діяльності
- Раннє виявлення дітей з особливими потребами.
- Психолого-педагогічне вивчення і визначення відповідного типу навчально-виховного закладу.
- Надання різних форм корекційної допомоги.
- Психологічна підтримка та консультативно-методична допомога сім’ї, в якій виховується дитина з проблемами у розвитку.
- Взаємодія з працівниками закладів освіти, охорони здоров’я і соціального захисту населення.
- Профілактика негативних форм поведінки у дітей та підлітків.
- Просвітницька робота щодо поширення дефектологічних знань серед педагогів, практичних психологів та інших зацікавлених осіб.
- Проведення роз’яснювальної роботи серед працівників закладів освіти, охорони здоров’я, установ та закладів системи праці та соціального захисту населення щодо необхідності раннього виявлення та організації своєчасної допомоги дітям з відхиленнями в розвитку.
Коментарi