Інформація про заклад

Загальні відомості

про обласну психолого-медико-педагогічну консультацію.



Статус Кіровоградської обласної ПМПК.

Кіровоградська обласна ПМПК є юридичною особою, має печатку зі своїм найменуванням, штамп, фірмові бланки.

Юридична адреса Кіровоградської обласної ПМПК: м. Кіровоград, вул. Преображенська, 2, кабінет 20, телефон: (0522) 32-11-47, електронна адреса: kopmpk@ukr.net, сайт http://kopmpk.edukit.kr.ua.

В.о завідувача консультації – Варакута Лариса Миколаївна.

Кадровий склад консультації.

У складі Кіровоградськоїобласної ПМПК працюють досвідчені фахівці, які мають багаторічний досвід роботи як в спеціальних загальноосвітніх школах (школах-інтернатах), так і в загальноосвітніх навчальних закладах, систематично працюють над підвищенням фахової майстерності, опрацьовують методичну літературу.

До складу входять:

завідувач;

лікар-психіатр (дитячий);

лікар-невролог (дитячий);

практичний психолог – фахівець з питань інтелектуального розвитку дитини;

практичний психолог – фахівець з питань девіантної поведінки;

учитель-логопед;

учитель-дефектолог (олігофренопедагог);

учитель-дефектолог (сурдопедагог);

головний бухгалтер.

Основні функції:


І. Діагностико-прогностична
ІІ. Інформаційно-аналітична
ІІІ. Організаційна
ІV. Консультативна
V. Методична
VІ. Просвітницька

Провідні завдання:

  • виявлення, облік та психолого-педагогічне вивчення дітей віком до 18 років з вадами у психофізичному розвитку;
  • оцінка потенційних можливостей розвитку дитини та визначення адекватних умов навчання та виховання;
  • проведення індивідуальних навчально-корекційних занять;
  • координація діяльності районних (міських) психолого-медико-педагогічних консультацій та шкільних психолого-медико-педагогічних комісій;
  • підготовка пропозицій щодо розширення мережі закладів компенсуючого призначення;
  • консультування батьків (осіб, що їх замінюють, педагогів, практичних психологів, соціальних педагогів, медичних працівників, інших зацікавлених осіб з питань навчання, виховання і соціальної та трудової реабілітації дітей з проблемами у психофізичному розвитку;
  • ведення банку даних дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку;
  • проведення роз’яснювальної роботи серед населення.

Напрямки діяльності

  • Раннє виявлення дітей з особливими потребами.
  • Психолого-педагогічне вивчення і визначення відповідного типу навчально-виховного закладу.
  • Надання різних форм корекційної допомоги.
  • Психологічна підтримка та консультативно-методична допомога сім’ї, в якій виховується дитина з проблемами у розвитку.
  • Взаємодія з працівниками закладів освіти, охорони здоров’я і соціального захисту населення.
  • Профілактика негативних форм поведінки у дітей та підлітків.
  • Просвітницька робота щодо поширення дефектологічних знань серед педагогів, практичних психологів та інших зацікавлених осіб.
  • Проведення роз’яснювальної роботи серед працівників закладів освіти, охорони здоров’я, установ та закладів системи праці та соціального захисту населення щодо необхідності раннього виявлення та організації своєчасної допомоги дітям з відхиленнями в розвитку.
Кiлькiсть переглядiв: 2

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.