Психолого-педагогічне вивчення дітей Бобринецького району та Бобринецької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІ ст.

Відповідно до плану роботи Кіровоградської обласної психолого-медико-педагогічної консультації на 2015 рік проводилось психолого-педагогічне вивчення дітей і підлітків Бобринецького району та спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату, вивчалась робота районної психолого-медико-педагогічної консультації, шкільної комісії та організація індивідуальної форми навчання.

Здійснено психолого-педагогічне вивчення 13 дітей та підлітків з метою труднощів їхньої навчально-пізнавальної діяльності, надання обґрунтованих психолого-педагогічних рекомендацій щодо змісту, форм, методів навчання та особливостей корекційно-розвиткової роботи відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку, для дитини з інвалідністю – з урахуванням індивідуальної програми реабілітації та надані відповідні рекомендації:
1 - індивідуальна форма навчання за програмою загальноосвітньої школи (довідка лікарсько - консультативної комісії додається);
1 – індивідуальна форма навчання за програмою для розумово відсталих дітей;
1 - інклюзивна форма навчання за програмою для розумово відсталих дітей;
1 – інклюзивна форма навчання за програмою для дітей з вадами слуху;
9 – навчання за прграмою для розумово відсталих дітей.
Здійснено консультування 13 батьків та 13 педагогічних працівників з питань навчання, виховання, лікування, соціальної адаптації та інтеграції у суспільне життя дітей з відхиленнями в психофізичному розвитку.

У Бобринецькій спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті для розумово відсталих дітей вивчалась робота шкільної психолого-медико-педагогічної комісії та здійснено аналіз відповідності контингенту учнів.

У школі навчається 146 учнів за рекомендаціями обласної ПМПК, які відповідають статусу даного закладу. З них дітей-інвалідів –13, дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування – 29 та дітей, які навчаються на індивідуальній формі навчання – 2.

Кiлькiсть переглядiв: 46

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.