Вивчення роботи Компаніївської районної ПМПК з питань організації та діяльності

Відповідно до плану роботи Кіровоградської обласної психолого-медико-педагогічної консультації фахівцями обласної ПМПК вивчалась робота Компаніївської районної психолого-медико-педагогічної консультації та організація індивідуальної форми навчання.

Районна психолого-медико-педагогічна консультація під час вивчення дітей користується дидактичним матеріалом і методиками, рекомендованими Центральною ПМПК («Методика діагностики відхилень в інтелектуальному розвитку молодших школярів» ІлляшенкоТ.Д., Стадненко Н.М., Обухівська А.Г.).
Складений план та графік роботи на 2015-2016 навчальний рік, затверджений начальником відділу освіти та погоджений обласною ПМПК. Відповідно плану роботи районної психолого-медико-педагогічної консультації проводилась психолого-педагогічна і медична просвіта, методична робота та робота з батьками.

Неодноразово на методичних радах розглядалися актуальні питання забезпечення дітям з обмеженими можливостями здоров’я рівного доступу до якісної освіти. Зокрема, протягом попереднього навчального року було розглянуто такі питання:
• Індивідуальне навчання дітей з психофізичними вадами.
• Затримка психічного розвитку у дітей: причини виникнення та шляхи корекції.
• Педагогічна допомога батькам у вихованні дітей з аутичним синдромом.
20 жовтня 2015 року на базі Компаніївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів відбувся семінар-практикум для вчителів, які навчають дітей за індивідуальною формою навчання з теми: «Організація індивідуального навчання у 2015 – 2016 навчальному році».

Ведеться облік дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування шкільного віку (91), з них 19 дітей-сиріт, 72 – діти, позбавлені батьківського піклування; дітей з інвалідністю (25) та дітей, які навчаються на індивідуальній формі навчання (15): за програмами для дітей з розумовою відсталістю (9), для дітей із затримкою психічного розвитку (4) та за програмою загальноосвітньої школи (2).

У Компаніївському районі не виконується постанова Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011р. № 872 «Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» щодо реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізації та інтеграції в суспільство – не організовано інклюзивне навчання.

Кiлькiсть переглядiв: 263

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.