Психолого-педагогічне вивчення дітей Долинського району
Відповідно до плану роботи Кіровоградської обласної психолого-медико-педагогічної консультації на 2016 рік проводилось психолого-педагогічне вивчення дітей і підлітків району, вивчалась робота районної психолого-медико-педагогічної консультації та організація індивідуальної форми навчання.
Здійснено психолого-педагогічне вивчення 30 дітей з метою визначення труднощів їхньої навчально-пізнавальної діяльності, надання обґрунтованих психолого-педагогічних рекомендацій щодо змісту, форм, методів навчання та особливостей корекційно-розвиткової роботи відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку, для дитини з інвалідністю – з урахуванням індивідуальної програми реабілітації та надані відповідні рекомендації:
2 – індивідуальна форма навчання за програмою загальноосвітньої школи (довідка лікарсько - консультативної комісії додається);
1 – індивідуальна форма навчання за програмою інтенсивної педагогічної корекції для дітей із затримкою психічного розвитку;
11 – індивідуальна форма навчання за програмою для розумово відсталих дітей;
1 — індивідуальна форма навчання за програмою для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату;
1 — індивідуальна форма навчання за програмою для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату та з розумовою відсталістю;
14 – інклюзивне навчання: за програмою для дітей із затримкою психічного розвитку (9) та з розумовою відсталістю (5).
Здійснено консультування 30 батьків з питань навчання, виховання, лікування, соціальної адаптації та інтеграції у суспільне життя дітей з відхиленнями в психофізичному розвитку.
Надано 27 педагогічним працівникам консультативно-методичну допомогу з питань навчання та виховання дітей з психофізичними вадами у розвитку в загальноосвітніх навчальних закладах та організації індивідуальної форми навчання.
Фахівцями обласної ПМПК проведено «круглий стіл» для педагогічних працівників з теми: «Розвиток соціальних відносин у дітей з аутизмом у шкільних умовах».
Ведеться облік дітей-інвалідів (131), дітей-сиріт і дітей позбавлених батьківського піклування (123) та дітей, які навчаються на індивідуальній формі навчання (22), на інклюзивному навчанні – (3).
Коментарi